ico Спробуйте новий дизайн сайту!

Фітнес: від додавання — до примноження

П'ятниця, 23 Грудень, 2016

Навряд чи варто стверджувати, що минулий 2016 в соціально-економічному плані був кращий за попередні. Проте, всупереч кризі, уникнути можливих втрат і навіть зміцнити своє фінансове становище, заклавши надійну базу для подальшого розвитку в наступаючому 2017 — таке завдання розумному менеджменту можна вирішити, — доведено Sport Life.

У році, що минає, мережа фітнес-клубів Sport Life наростила кількість нових клубів у містах країни, довівши їх загальну кількість до 50-ти. Урочисті відкриття фітнес-клубів мережі, що перетворилися в свята спорту і краси, відбулися в Чернівцях, Луцьку, Одесі, Львові, Дніпрі (причому, в трьох останніх названих містах діють уже по кілька клубів Sport Life).

Бізнес «із людським обличчям»

Соціальна користь для міст від «спортивної» експансії і співпраці з місцевою владою незаперечна. Адже, крім сплеску розвитку спорту, з відкриттям кожного фітнес-клубу відбувається стрибок у розвитку тієї частини міста, де він розмістився — поліпшується як транспортна, так і інша інфраструктурна складова. Та й інші наслідки вельми привабливі: в Одесі підписано тристоронній Меморандум між мерією міста, Sport Life і Сіті-центром про відкриття не просто чергового фітнес-клубу, а ще й Дитячої фітнес-академії, а введення в дію в Дніпрі і Запоріжжі кращих футбольних полів Sport Life Football Arena, де вже відбулися зустрічі команд Sport Lifе цих міст, додало радості і спортсменам, і вболівальникам.

З огляду на, що клуби Sport Life розраховані не тільки для дорослих, а й для дітей, їх відвідувачі отримують прекрасну альтернативу «совковим» групам продовженого дня при школах. Діти із задоволенням відвідують наявні в фітнес-клубах гуртки, беруть участь в змаганнях з плавання, сквошу, в тематичних святах. У виграші і батьки: діти не тільки під наглядом, а й займаються спортом, зміцнюють своє здоров'я. Опікується Sport Life і студентами, будучи спортивним призовим партнером конкурсу з визначення «Містера» Київського Національного Університету будівництва і архітектури.

Міські спортивні змагання тепер також не обходяться без Sport Life: турніри силачів серед хлопчиків в Одесі та Запоріжжі, Міжнародний турнір з художньої гімнастики «Кришталеві булави» у Львові, перший Чемпіонат України зі сквошу серед юніорів, Міжнародний юніорський чемпіонат зі сквошу, турнір з міні-футболу на футбольних полях Sport Life, чемпіонат Києва з сімейного спорту і навіть ... із пляжного волейболу.

Sport Life — надійний партнер Всеукраїнських спортивних заходів. За його активної підтримки відбулися змагання по забігах із перешкодами «Гонка нації», Всеукраїнський тенісний турнір для дітей до 12 років, грандіозним міжнародним напівмарафоном завершився біговій сезон у Львові, разом зі Sport Life йде до перемог столичний «Будівельник», мережа також підтримала збірну України з баскетболу.

Перспективна інвестиція в «Бренд року»

ТЦ і ТРЦ помітно виграють від присутності на їх території супровідної інфраструктури, особливо тієї, яка представляє сферу відпочинку і здоров'я, відзначають аналітики. Очевидно, що успішний фітнес-клуб в одній будівлі з ТЦ або ТРЦ дає потужний сплеск доданої вартості для орендарів, для яких дуже привабливі площі «зі спортивним додатком»: від них немає відбою і всі приміщення добре здаються. Природно, і сам власник не залишається в програші, тому що приміщення під фітнес не призначені і не можуть бути здані для інших цілей. Оператори ринку нерухомості називають об'єкти такої інфраструктури «якорями альтернативного відвідування» і вважають, що вони можуть залучати значну кількість додаткових відвідувачів ТРЦ. За найскромнішими підрахунками, такий фітнес-центр, як Sport Life, здатний, крім основного потоку, залучити в ТРЦ понад тисячу чоловік в день. Та й все частіше власники торгової нерухомості приходять до очевидного висновку, що розважальна складова будь-якого ТРЦ, куди входить успішний фітнес-клуб — основа успіху орендодавців. Регулярні соцопитування аудиторії показали: відвідувачі в рівній мірі готові витрачатися як на покупки, так і на перебування в фітнес-залі. Існує і ще один приємний бонус: завдяки тому, що власники ТЦ або ТРЦ надають площі Sport Life, вони стають соціально активними — допомагають розвитку спорту і роблять співвітчизників здоровіше.

Досвідчені забудовники ринку житла помітили тенденцію: в ЖК, де за планом передбачені фітнес-клуби (краще — з басейном), квартири покупцями розкуповуються набагато охочіше, ніж у звичайних. І саме за такими фітнес-клубами «біля будинку» і «в тапочках» вони бачать обнадійливі комерційні перспективи. Адже мешканцям ЖК зручно спускатися в спорткомплекс без нічого, практично в халатах і кімнатних тапочках. Недарма патріарх фітнес-індустрії Олександр Меламуд впевнений, що розвивати нерухомість в цьому напрямку не тільки можна, а й треба: «Квартири в ЖК, що мають свої фітнес-зали, будуть завжди продаватися краще. Ті площі, які ви витратите на фітнес-центр, надалі окупляться. Підніміть ціну квартир на 50 доларів за кв. м. і відкрийте фітнес-клуб — це дуже перспективно!».

Додамо: в тих ЖК, де з'являється фітнес-клуб Sport Life, не тільки швидше продаються квартири, але і в дійсності виникає привабливе середовище проживання. Адже їх мешканцям не тільки є чим зайнятися самим, вони будуть спокійні і за своїх дітей, що займаються в спортивних секціях.

Не випадково Sport Life став переможцем Всеукраїнської премії «Бренд року 2016». Володарем цієї почесної премії група компаній стає вже третій рік поспіль. У нинішньому році визнаний лідер вітчизняної спортіндустрії був обраний кращим у номінації "Бездоганна репутація» категорії «Мережа спортивних комплексів». Також група компаній Sport Life стала володарем звання «Бренд року» у Вінниці та Кременчуці.

— У 2016-му ми відкрили 50-й фітнес-клуб, — розповідає засновник мережі клубів Sport Life Дмитро Єкімов. — Наша мережа постійно розвивається і примножується: нині вона включає 100 басейнів, 120 тренажерних залів, 150 залів для аеробіки, йоги і танців, 35 дитячих клубів. І це — далеко не межа, адже до відкриття готуються ще більше 20-ти клубів по всій країні, а курс узятий на сотню!»

Читати далі...