ico Спробуйте новий дизайн сайту!

ПРИБУТКОВИЙ ЗАПЛИВ: басейни стали сучасним Клондайком для досвідчених інвесторів

П'ятниця, 30 Червень, 2017

Мода на ЗСЖ набирає обертів. Якщо раніше тенденція масового захоплення спортом гостро відчувалася тільки в Європі та США, то сьогодні Україна має всі шанси вирватися в лідери. Відповідно, попит породжує пропозицію! Особливо великий цей попит на басейни. В Україні їх критично мало: з півтисячі, якщо враховувати і ті, які працюють з перебоями. Цього недостатньо для країни з більш ніж 40-мільйонним населенням. Але в останні роки ситуація змінюється. До числа діючих в різних кінцях країни додаються басейни з чітко налагодженою системою, здатною не тільки залучити людей до заняття спортом, але і зацікавити бізнесом партнерів.

Невтішні цифри свідчать про гостроту проблеми: в Україні вміють плавати менше 10 % населення, навички плавання показують лише 3 з 10 молодих людей призовного віку, менше 0,5% співгромадян займаються плаванням в оздоровчих групах і секціях. Чи не звідси бере початок жахлива статистика: щорічно в воді гинуть понад 2 500 людей, з яких понад 10% — діти до 14 років? (Для порівняння: в Німеччині з населенням понад 80 мільйонів загиблих на воді в півтора рази менше).

На думку першого віце-президента Федерації плавання України Володимира Шуміліна, висловленого на міжнародній конференції, присвяченій проблемам будівництва сучасних плавбасейні, насторожує статистика — наслідок того, що роль плавання недооцінюється, а в країні відсутнє розуміння перспектив його розвитку. Тому важливо розробити програму, в якій створення інфраструктури для плавання стало б складовою єдиної системи, при якій би конкурували не тільки плавці, а й проектанти — в розробці проектів, забудовники — в будівництві сучасних басейнів.

— Зараз весь світ займається плаванням, а у нас не вистачає басейнів, — констатувала на одній з прес-конференцій Заслужений тренер України Ніна Кожух, визнана кращим жіночим тренером Європи з плавання по одній з версій, яка виховала єдину за часи незалежності чотирикратну Олімпійську Чемпіонку Яну Клочкову. — У ряді місць прийшло в запустіння навіть те, що було ... Безумовно, розвиватися в цій галузі є куди.

Чи є в Україні комфортні басейни? Які там супутні послуги? Куди відвести дитину, щоб вона навчилася плавати? На всі ці та інші питання відповіді вже є.

Очевидно, що комфортні ті басейни, де вода проходить кілька етапів очищення, знезараження озоном та ультрафіолетом, на доріжках немає товкучки, в аквазонах передбачені місця для розминки, спеціальні тренажери і необхідний інвентар. Саме такі басейни у лідера фітнес-індустрії №1 в Україні — мережі фітнес клубів Sport Life. Її розмах говорить сам за себе: 45 повноформатних аквазон, 100 ультрасучасних басейнів, 250 широких доріжок, 10 млн. літрів суперочищенної води. Тут — високий рівень забезпечення надійної санітарної безпеки, якісні системи обігріву, кондиціювання, вентиляції.

Вибір басейну, особливо для дитини — справа відповідальна. Зростаючий організм вимогливий до температурного режиму і до санітарної безпеки. Недарма аква-зони мережі фітнес-клубів Sport Life вважаються сімейними, де людям будь-якого віку створюються максимальні можливості для комфортного плавання.

— Sport Life — це найбільша мережа ультрасучасних басейнів в Україні, — розповідає її засновник Дмитро Єкімов. — У нас є 25-метрові басейни на 10, 8, 6, 5 або 4 широкі доріжки, на яких можна комфортно плавати, не зачіпаючи інших, басейн олімпійського зразка 50х25 м. на 15 доріжок. Їх глибина - від 1,2 до 1,8 м. Криза не тільки не заважає нашим клубам розширюватися, а й стимулює тримати планку встановлених стандартів. Sport Life — національна мережа з кредитом довіри. Нас знають на ринку не один рік, ми не втечемо в один прекрасний день і не залишимо власника у «розбитого корита» з порожніми м², та ще з чашею під басейн. Ми надійні не на словах, а на ділі — всі моменти з оплатою вирішуємо спочатку, на стадії «закладки фундаменту».

На замітку девелоперам і забудовникам

Ряд інвестаналітиків констатує: інвестиції в будівництво будівель з басейнами оптимальні для прибуткових капіталовкладень. А забудовники на практиці приходять до розуміння важливості наявності нецінових інструментів, за допомогою яких зведені ними споруди будуть конкурентноздатні. Йдеться про супутню інфраструктуру не житлового та офісного призначення, що додає об'єкту привабливості.

Очевидно, що басейни в одній будівлі з офісами, житлом або ТЦ дають потужний ефект додаткової вартості для орендарів, для яких привабливі площі «з додатком». При цьому власник не залишиться в накладі, адже приміщення під басейни призначені і не можуть бути здані для інших цілей. На думку власника компанії, що управляє продажами стройкорпорації «Ріел» Валентина Яроменко, хороший девелопер зобов'язаний залучати партнерів, які забезпечують якісний рівень інфраструктури, це підвищує довіру клієнтів та відбивається на рівні продажів.

Проблема в тому, що оператори індустрії і спорту не завжди можуть запропонувати якісний і доступний сервіс. Як же забудовникам не потрапити в халепу? Рецепт простий: вступати в бізнес-відносини тільки з перевіреними гравцями ринку, в першу чергу з великими мережевими операторами з багаторічним досвідом роботи і хорошою репутацією. Такою є мережа фітнес-клубів Sport Life, партнерство з якою, як показує багаторічна практика, вигідно і забудовнику, і девелоперу.

— Фітнес-клуби потрібні всюди, — вважає засновник мережі Sport Life Дмитро Єкімов. — У сучасному світі комерційної нерухомості без спортмайданчиків не обійтися. На фітнес є попит, має бути і пропозиція. Сфера фітнес-послуг — це Клондайк, на якому можна і потрібно заробляти.

Девелоперська практика свідчить, що Sport Life — самий гнучкий орендар на вітчизняному ринку, адже в його оперуванні великий діапазон різних форматів: від експрес-клубів на 1:500 м² до спортивних палаців в 8 000 м². Для спортклубів підходять не тільки приміщення в одній площині, а й різнорівневі (один з них «вписався» в 5 поверхів). Клуби з басейнами успішно працюють на орендованих площах широкого спектру комерційної нерухомості — при РК, в БЦ, ТЦ і ТРЦ і в окремих будівлях. Надавши Sport Life свої приміщення, їх власники отримують істотні вигоди: підраховано, що при розміщенні Sport Life в ТРЦ його відвідуваність зростає на 5-7%. При тому, що власник віддає неліквідні площі, за якими орендарці не стоять у черзі (нижні поверхи БЦ або верхні в ТРЦ), саме Sport Life здатний стати супер-якірним, постійно платоспроможним орендарем.

За оцінкою Дмитра Єкімова, мережа, незважаючи на кризу, стрімко розвивається. Sport Life готовий як до переговорів по довгостроковій оренді приміщень від 1 тис. м² та більше, так і про будівництво нових. За прогнозами бізнес-аналітиків, майбутнє фітнес-індустрії в Україні вельми привабливо: потенційний обсяг ринку може обчислюватися мільярдами у.е., адже попит стабільно приростає по кілька % в рік, прибутковість фітнес-бізнесу — до 25% річних, а кожен новий клуб мережі після 3-5 років роботи повністю окупається.

Sport Life дотримується стратегії, заснованої на американській моделі інвестиційного формату, де ключову роль відіграє мережа, і впевнено її розвиває, продукуючи загальну рентабельність і прибутковість. Це допомагає у веденні бізнесу не тільки самої мережі, а й партнерів, перш за все — забудовників, девелоперів, які ніколи не зіткнуться з неплатоспроможністю орендаря.

Читати далі...