ico Спробуйте новий дизайн сайту!

Ажіотаж навколо будівництва спортзалів і басейнів виправданий попитом

Четвер, 30 Листопад, 2017

Рік від року фітнес стає все більш популярним, а індустрія здоров'я відчуває значний підйом. На сьогоднішній день більше 80% обсягу ринку в грошах акумулює десять найбільших ринків фітнесу. При цьому третина обсягу загальносвітового ринку в грошовому вираженні належить США. Світовий тренд на здоровий спосіб життя стрімко розвивається, приносячи мільйонні доходи. У такому контексті спортивні клуби стають невід'ємною частиною інфраструктури і нових будівельних об'єктів. Забудовники віддають перевагу мережевим операторам з надійною репутацією.

Ряд інвестаналітиків констатує: інвестиції в будівництво будівель з басейнами оптимальні для прибуткових капіталовкладень. А забудовники на практиці приходять до розуміння важливості наявності нецінових інструментів, за допомогою яких зведені ними споруди будуть конкурентноздатні. Йдеться про супутньої інфраструктури не житлового та офісного призначення, що додає об'єкту привабливості.

Очевидно, що басейни в одній будівлі з офісами, житлом або ТЦ дають потужний ефект додаткової вартості для орендарів, для яких є привабливими площі «з додатком». При цьому власник не залишиться в накладі, адже приміщення під басейн призначені і не можуть бути здані для інших цілей. На думку Віталія Кучинського, девелопера компанії Really Building, хороший девелопер зобов'язаний залучати партнерів, які забезпечують якісний рівень інфраструктури, це підвищує довіру клієнтів та відбивається на рівні продажів.

Проблема в тому, що оператори індустрії і спорту не завжди можуть запропонувати якісний і доступний сервіс. Як же забудовникам не потрапити в халепу? Рецепт простий: вступати в бізнес-відносини тільки з перевіреними гравцями ринку, в першу чергу з великими мережевими операторами з багаторічним досвідом роботи і хорошою репутацією. Такою є мережа фітнес-клубів Sport Life, партнерство з якою, як показує багаторічна практика, вигідно і забудовнику, і девелоперу, і державі.

«З точки зору відвідуваності наш РЦ має певну складність, оскільки це комплекс вихідного дня, — повідомив керуючий РЦ «Блокбастер» Олексій Романець, де знаходиться фітнес-клуб Sport Life. — Фітнес допомагає дозаповнити комплекс в будні дні вранці та ввечері, коли люди займаються спортом і тим самим генерують потік. На жаль, витрати на утримання фітнес-центру ростуть і зростання витрат на даний момент перевищує зростання доходів, оскільки стрибок цін на комунальні послуги знижує купівельну спроможність населення, яка є основним двигуном торгівлі. Рентабельність страждає і доводиться постійно застосовувати методи енергозаощадження. Поспілкувавшись з фахівцями компанії Sport Life, приємно усвідомлювати що з питань енергоефективності та енергозаощадження ми маємо справу з професіоналами в цій справі. Sport Life — лідер ринку фітнес-індустрії і на сьогоднішній день складно знайти більш кваліфіковану компанію, яка змогла б керувати клубом краще».

У цьому контексті важливо помітити, що потужним «якорем» є саме фітнес-клуби з аква-зонами. Адже в Україні басейнів критично мало: з півтисячі, якщо враховувати і ті, що працюють з перебоями. Цього недостатньо для країни з більш ніж 40-мільйонним населенням. Але в останні роки ситуація змінюється. До числа діючих в різних кінцях країни додаються басейни з чітко налагодженою системою, здатною не тільки залучити людей до заняття спортом, але і захопити бізнесом партнерів.

«Sport Life — це найбільша мережа ультрасучасних басейнів в Україні, — розповідає засновник групи компаній Sport Life Дмитро Єкімов. У нас є 25-метрові басейни на 10, 8, 6, 5 або 4 широкі доріжки, на яких можна комфортно плавати, не зачіпаючи інших, басейн олімпійського зразка 50х25 м. На 15 доріжок. Їх глибина — від 1,2 до 1,8 м. Криза не тільки не заважає нашим клубам розширюватися, а й стимулює тримати планку встановлених стандартів. Sport Life — національна мережа з кредитом довіри. Нас знають на ринку не один рік, ми не втечемо в один прекрасний день і не залишимо власника у «розбитого корита» з порожніми м², та ще з чашею під басейн. Ми надійні не на словах, а на ділі — все моменти з оплатою вирішуємо спочатку, на стадії «закладки фундаменту».

За оцінкою Дмитра Єкімова, мережа, незважаючи на кризу, стрімко розвивається. Sport Life готовий як до переговорів по довгостроковій оренді приміщень від 1 тис.м² та більше, так і про будівництво нових. За прогнозами бізнес-аналітиків, майбутнє фітнес-індустрії в Україні вельми привабливо: потенційний обсяг ринку може обчислюватися мільярдами у.е., адже попит стабільно приростає по кілька % в рік, прибутковість фітнес-бізнесу — до 25% річних, а кожен новий клуб мережі після 3-5 років роботи повністю окупається.

Читати далі...